VALORANT-pelinkehittäjä vastasi huoliin karttojen useista kulmista
Valorantin suljetun betan kolme pelattavissa olevaa karttaa ovat saaneet lähiaikoina kritiikkiä. Monien mielestä ne sisältävät liikaa kulmia joissa pelaajat voivat piileskellä.
Riot Gamesin pelinkehittäjä, sekä karttasuunnittelija Sal ”Volcano” Garozzo vastasi striimissään pelaajien huoliin kartoista:
– Tällä osalle suunnittelua on syynsä, kun otetaan huomioon paljonko pelissä on apuvälineitä niiden varalle. Kun joukkueet oppivat käyttämään näitä apuvälineitä hyökätessään, kulmista alkaa olla sittenkin hyötyä. Olemme kyllä testanneet kartoista versioita, jotka sisältivät vähemmän kulmia. Pelaamisesta tuli puolustajina tällöin erittäin vaikeaa.
Pelin suljettu beta on ollut pelattavissa vasta kuukauden, ja monet totuttelevat vieläkin sen mekaniikkoihin. Useiden pelaajien tullessa peleistä kuten Counter-Strike: Global Offensive, saattaa erilainen karttasuunnittelu tuntua aluksi oudolta.
Kun hahmojen erikoiskyvyt ja kartat alkavat tulla suurimmalla osalla pelaajista tutuiksi, alkaa myös tarkistettavien kulmien määrä tuntua helpommin lähestyttävältä.
Valorantin virallinen julkaisu on kesällä 2020. Tarkkaa julkaisupäivää Riot Games ei ole kuitenkaan ilmoittanut.
Eurheilu.org on myös Discordissa! Liity keskusteluun osoitteessa: discord.gg/znGMa7r
Voita 1000€ lahjakortti ruokakauppaan!
- Vastaa muutamaan nopeaan kysymykseen.
- Osallistu arvontaan.
- Voit voittaa 1000€ lahjakortin ruokakauppaan!
- Näin paljon Aleksi ”Aleksib” Virolainen on tienannut CS2:ssa
- ENCE lopetti CS2-joukkueensa
- Team Spririt vei Shanghain majorin
- Jimi ”Jimpphat” Salon major-unelma murskaksi
- Aleksi ”Aleksib” Virolainen jäi ilman pystiä The Game Awardsissa
- Jimi ”Jimpphat” Salon MOUZ upeasti Shanghain majorin välieriin
- Aleksi ”Aleksib” Virolainen Ylen uudessa sarjassa
- Jimi ”Jimpphat” Salo jatkaa major-voiton jahtia – NAVI:lle iso pettymys
- MOUZ ja NAVI säilyttivät jatkohaaveet
- NAVI ja MOUZ selkä seinää vasten Shanghaissa