Counter-Strike: Global Offensiven modaaja testaili testiserverillä, miten Valorantin tapaiset savukranaatit käyttäytyvät CS:GO:ssa.

Vaikka CS:GO on hallinnut FPS-pelejä jo pitkän tovin, on pelissä silti ollut ongelmia esimerkiksi aseiden tasaisuuksissa ja juuri savukranaateissa.

Tällä hetkellä peli on todella hyvässä kunnossa, mutta savukranaatteja voitaisiin parantaa siihen suuntaan, mihin pelaajat haluavat niitä viedä.

Counter-Striken pelinkehittäjä ”Zool” on kääntynyt Valorantin puoleen, etsiessään ratkaisua CS:GO:n savukranaatti ongelmiin.

Valorantissa savut ovat selkeitä, koska ne estävät näkyvyyden aina poikkiviivaisesti ja tarkasti. CS:GO:ssa savu leviää pidemmälle ja sen näkyvyys heikkenee, mitä lähempänä kranaattia on.

.@CSGO, I've fixed the Smokes VALORANT style.

No more issues related to alpha sorting at least now ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zool näytti myös heittävän molotovin savujen viereen, joka on myös tuottanut närää pelaajien keskuudessa. Molotov saattaa monesti tehdä vahinkoa, vaikka pelaaja olisi savun sisällä, eikä hän silloin voi nähdä itse molotovia.

Zoolin tekemät uudet savukranaatit eivät graafisesti sovi kovin hyvin CS:ään, mutta näiden avulla Valve pystyy varmasti löytämään jonkun ratkaisun savukranaatteihin.

Eurheilu.org on myös Discordissa! Liity keskusteluun osoitteessa: discord.gg/znGMa7r

Kuva: Valve