Tanskalaispelaaja k0nfig trollasi fanejaan Twitterissä. Kristian siirtyi kokoonpanosta sivuun loukkaantumisen takia elokuussa ja lokakuussa oli aika jättää organisaatio kokonaan. CS-pelaaja Kristian ”k0nfig” Wienecke jätti Complexity Gamingin organisaation 7. lokakuuta. Heti seuraavana päivänä tanskalainen vihjaili Riot Gamesin julkaisemaan Valorantiin siirtymisestä. Monet CS:GO -pelaajat ovat tehneet jo vaihdon, joten Kristianin siirtyminen olisi ollut ymmärrettävää. Jos twiitti ei näy, niin voit katsoa sen tästä. Fanit ja CS-seuraajat ottivat twiitin suoraan tunteisiin ja kommentteja alkoi tulemaan. Yksi uhoaa seuraamisen pois ottamisella, toinen vetoaa sarjakuviin ja kolmas yrittää ratiota. – Älä edes mieti sitä, FutureOfRiqui kommentoi. – Älä tee sitä, acendaCSGO anelee. – Totta, Complexitylla on Valorant-kokoonpano, R54ftw huomauttaa. Osa pelaajista arvasi, että k0nfig trollaa ja kertoi siitä heti. – Se oli vitsi. Meinaan aina pelata Counter-Strike: Global Offensivea, Wienecke paljasti.

Kristian Wienecke

@k0nfig
JK i will play @CSGO 4 ever bestest in business
Jos twiitti ei näy, niin voit katsoa sen tästä. Osa faneista arvaili, että k0nfigin seuraava ratkaisu olisi liittyä Astralikseen. Huhuja on liikkunut jo pidemmän aikaa. Kuva: DreamHack Lue myös: Hulvaton video! OG:n Sebastian ”Ceb” Dabs pelaa silmälapun kanssa Ota eurheilu.org haltuun myös Twitterissä!

LUE MYÖS: