Aleksi ”Aleksib” Virolainen kertoi haastattelussa OG:n jättämisestä
Hltv.org jututti G2 Esportsin uusinta pelaajaa. Aleksi ”Aleksib” Virolainen kertoi haastattelussa OG:n jättämisestä ja pelaajien mikromanageroinnista.
Suomen paras pelinsisäinen johtaja Aleksi ”Aleksib” Virolainen siirtyi 23. tammikuuta G2 Esportsin riveihin.
Hltv.org’in Milan ”Striker” Švejda ja Aleksib istuivat keskustelemaan OG:n jättämisestä ja tulevaisuudesta G2 Esportsin kanssa.
OG oli Aleksin ensimmäinen kansainvälinen joukkue ja iso ratkaisu ENCEn jälkeen. 2019 joulukuusta asti organisaation kanssa ollut Virolainen sai nyt ympärilleen nimekkään kokoonpanon ja odotukset ovat korkealla.
Lue myös: Onko tässä alkuvuoden komein ässä? Neljä laukausta ja viisi tappoa
Striker kyseli, että oliko vaikea päätös jättää OG.
– Mielestäni kyseessä oli hyvä ajoitus, sillä joululoman takia sain aikaa miettiä kunnolla. Lopulta ajattelin, että olisi typerää olla tekemättä siirtoa. Uskon, että olisin katunut päätöstä muutaman kuukauden päästä jos emme olisi saaneet OG:n kanssa hommaa toimimaan.
Virolainen kehui paljon G2:n pelaajia ja tykkää heidän kommunikoinnistaan.
– Mielestäni Kovačin serkukset eivät tarvitse mikromanagerointia. Kokemus näkyy heidän toiminnassaan erityisesti clutch-tilanteissa.
Suomalaispelaaja kertoi ajatuksiaan 16-vuotiaasta Ilya ”m0NESY” Osipovista ja kokeneesta uudesta päävalmentajasta Rémy ”XTQZZZ” Quoniamista.
Pääset katsomaan haastattelun kokonaan alhaalta.
Lue myös: Helmikuun Playstation Plus -pelit julkaistiin – luvassa hupia ja vapaaottelua
Ota eurheilu.org haltuun myös Twitterissä!
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Suomen Overwatch-maajoukkue lähtee World Cup -karsintoihin kovin tavoittein
- Rocket League -maajoukkue suoralla kutsulla ENC lopputurnaukseen
- Suomen maajoukkueen Rainbow Six Siege kokoonpano on julkaistu
- Elisa Esports käynnistää uuden CS2-turnaussarjan Assemblyillä
- Digital Racing ESM-mestaruus ratkaistu
- Falconsille jo seitsemäs finaalitappio vuoteen
- Matias ”Banjo” Kivistön Fokukselle kirvelevä finaalitappio
- Topias Taavitsaisen entinen seura lopettaa toimintansa – Tundra vetäytymässä Dota 2:sta
- HAVU:n pelit jäivät lohkovaiheeseen BC Game Masters Championship Season 2:ssa
- Perinteinen ukrainalaisjoukkue pistänyt pelaajansa myyntiin?
- Dr Disrespectin Twitch-tili suljettiin yllättäen
- Taimou kertoi lopettavansa Overwatchin – alkaako tavoittelemaan ammattilaisuutta VALORANTissa?
- Anssi ”Andypyro” Huovinen hyppäsi nyrkkeilykehään – voitti tuomariäänin
- NRG penkitti IGL:nsä! – Tilalle tuttu nimi
- Roobet Cup 2022 tarjosi yllätyksen ja tiukan taiston
- Suomen ensimmäinen tason 50 kouluttaja vastaa huijauskohuun – HelsinkiTrolli: ”Huutelut kannattaa jättää omaan arvoonsa”
- Ammattipelaaja antoi mielipiteensä Valorantin rank-systeemistä – ”Ei kukaan pelaa vain huvikseen”
- Battlefield V on kuukauden ajan ilmaiseksi kokeiltavissa – taistelut on kuitenkin rajattu viikonlopuille
- BLAST Pro Series Los Angeles CS:GO-turnaus julki!
- G2 Esportsin valmentajalla korona – XTQZZZ sivussa pudotuspelit