ENCE raivasi tiensä jatkoon Puolassa pelatussa IEM Katowice 2022 -turnauksen Play In -vaiheessa. Spinx oli ilmiömäisellä pelipäällä. Suomen e-urheilun lippulaiva ENCE on mukana alkuvuoden odotetuimmassa LAN-turnauksessa Puolassa. Nykyään kansainvälinen kokoonpano voitti viimeisessä taistossa brasilialaiset pelaajat. IEM Katowice 2022:n lohkovaihe kutsuu ENCEn joukkuetta, kun keskiviikkona GODSENT jäi jalkoihin 2-1. Lotan ”Spinx” Giladi oli huikealla pelipäällä ottaen kolmeen karttaan 75 tappoa ja ratingin jääden 1.32.

ENCE

@ENCE

ENCE

@ENCE
MAIN EVENT, HERE WE COME

🗺️ @ENCE 16-11 @GODSENT

#EZ4ENCE #IEM
Amazing showing from the whole team, but @SpinxCSGO shined the brightest with his incredible consistency 💪

#EZ4ENCE #IEM
Jos twiitti ei näy, niin voit katsoa sen tästä. Joukkueet valitsivat kartoiksi Nuken, Ancientin ja Miragen. ENCE aloitti omassa valinnassa Nukessa murskaavasti ja rynni 16-5 voittoon. Ancientissa ENCE otti molemmista pistoolikierroksista voiton, mutta se ei antanut tarvittavaa boostia. Eduardo ”dumau” Wolkmerin johdolla GODSENT pääsi aluksi jatkoajalle ja sieltä irtosi karttavoitto lukemin 19-22. Spinx sai 32 tappoa, mutta dumau pisti sitäkin paremmaksi: 35. Miragessa GODSENT oli 7-11 johdossa, mutta ENCE otti jopa yhdeksän (9) kierrosta putkeen ja voitti kartan 16-11.

ENCE

@ENCE
MAIN EVENT, HERE WE COME

🗺️ @ENCE 16-11 @GODSENT

#EZ4ENCE #IEM
Jos twiitti ei näy, niin voit katsoa sen tästä.

Katowicen infopaketti

  • Turnaus: IEM Katowice 2022
  • Sijainti: Katowice, Puola
  • Joukkueiden määrä: 24
  • Milloin: 15.2-27.2.
  • Palkintopotti:1 000 000 dollaria
  • Järjestäjä: ESL
  • Fantasy-peli: HLTV
  • Otteluohjelma: Tässä
  • Striimit: ESL TV A, ESL TV B ja ESL TV C
Lue myös: Tältä kuulosti kommunikointi m0NESYn upean 1vs4 clutchin aikana Ota eurheilu.org haltuun myös Twitterissä!

LUE MYÖS: