ENCE hävisi avausottelunsa ESL One: New York 2019 -turnauksessa
ENCE:n uusi kokoonpano ei näyttänyt ottavan tulta alleen New Yorkin ESL One -turnauksessa. Tapahtuman avausottelussa suomalaiset saivat vastaansa G2 Esports -joukkueen.
Vaikka joukkue sai molemmissa kartoissa hyvän johtoaseman, annettiin vastustajalle liikaa siimaa molempien karttojen loppuvaiheessa. Tämä johti lopulta ENCEn tappioon turnauksen avauspelissä tuloksin G2 2-0 ENCE.
Ottelun kulku
Dust2 G2 voitti ensimmäisen pistoolikierroksen T-puolella, mutta peli jatkui erittäin tasaisena puoltenvaihtoon saakka, tilanne puolia vaihdettaessa 8-7 ENCElle. G2 voitti myös toisen puoliskon pistoolikierroksen, mutta ENCE sai pelistä nopeasti otteen, nousten johtoon 14-9. G2 sai kuitenkin vielä pakan kasaan, tuoden pelin tilanteeseen 15-15 ja voittaen ensimmäisen kartan jatkoajalla tuloksin G2 19-17 ENCE. Nuke ENCE voitti ensimmäisen pistoolikierroksen T-puolella, mutta G2 pääsi peliin mukaan viidennellä kierroksella, puolisko päättyi tulokseen 8-7 G2:lle. ENCE voitti toisen pistoolikierroksen CT-puolella ja jatkoi vahvan näköisenä tilanteeseen 14-10 ENCElle. G2 ei kuitenkaan päästänyt suomalaisia helpolla ja kipusi jälleen altavastaajan asemasta voittoon. Nuke päättyi tulokseen G2 16-14 ENCE. ENCE kohtaa seuraavassa pelissä eUnitedin. eUnited hävisi oman avauspelinsä Team Liquidia vastaan tuloksin 2-0. Katso Turnauksen tarkemmat tiedot ja aikataulut täältä.
After @G2esports take their first series of the day over @ENCE, @G2kennyS and the team are feeling good!
They'll face @TeamLiquid later, check out what Kenny has to say about their next match #ESLOne
They'll face @TeamLiquid later, check out what Kenny has to say about their next match #ESLOne
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Suomen Overwatch-maajoukkue lähtee World Cup -karsintoihin kovin tavoittein
- Rocket League -maajoukkue suoralla kutsulla ENC lopputurnaukseen
- Suomen maajoukkueen Rainbow Six Siege kokoonpano on julkaistu
- Elisa Esports käynnistää uuden CS2-turnaussarjan Assemblyillä
- Digital Racing ESM-mestaruus ratkaistu
- Falconsille jo seitsemäs finaalitappio vuoteen
- Matias ”Banjo” Kivistön Fokukselle kirvelevä finaalitappio
- Topias Taavitsaisen entinen seura lopettaa toimintansa – Tundra vetäytymässä Dota 2:sta
- HAVU:n pelit jäivät lohkovaiheeseen BC Game Masters Championship Season 2:ssa
- Perinteinen ukrainalaisjoukkue pistänyt pelaajansa myyntiin?
- 10 kysymystä e-urheilusta: Testaa tietosi kilpapelaamisen maailmasta!
- Atomisaurus tallustelee PUBG:n mobiiliversioon
- Dr Disrespectin Twitch-tili suljettiin yllättäen
- Jättimäinen eSports-hanke Kajaaniin 260 000 euron rahoituksella!
- NRG penkitti IGL:nsä! – Tilalle tuttu nimi
- Ilmaista pelattavaa: kauhua tihkuva Sauna2000-saunasimulaattori ja levyllinen muuta PS1-henkistä pelottelua
- Suomen maajoukkueen Rainbow Six Siege kokoonpano on julkaistu
- ”Pidä pää ylhäällä, jos nii ei tee nii tollai käy” ja muut legendaariset suomenkieliset NHL-pelin selostukset videolla
- 21-vuotias VALORANT-pelaaja on kuollut
- 30-vuotias shakkimestari on vuonna 2020 eniten palkintorahoja voittanut e-urheilija – Top 25 joukossa myös yksi suomalainen