Shroudin mielestä modernien FPS-pelien pitäisi lopettaa realismin tavoittelu
FPS-pelien kuninkaaksikin tituleerattu entinen CS:GO-ammattilainen, nykyinen tähtistriimaaja Michael ”Shroud” Grzesiek kertoi mielipiteensä uusista FPS-genren peleistä.
Shroudin mielestä, pelinkehittäjien pitäisi lopettaa realismin tavoittelu ja keskittyä enemmän balanssiin, pelattavuuteen, sekä hyvältä tuntuvaan ampumiseen.
– Henkilökohtaisesti sanottuna, en välitä kuinka realistinen pelisi on. Luulen, että balanssin suhteen sinun on heitettävä IRL ulos ikkunasta, eikö? Mielestäni parhaat pelit keksivät oman ammuntatyylinsä sen sijaan, että käyttäisivät vain tosielämää ohjenuorana. Ampuminenhan on tärkein asia FPS-peleissä, ja se, että he tekevät siitä hauskaa, Shroud pohti asiaa.
Osuus alkaa videon kohdasta 3:47.
Tietysti, kyseessä on vain Shroudin henkilökohtainen mielipide ja asiasta voitaisiin väitellä loputtomiin. Jotkut pelaajat tykkäävät FPS-peleistä kuten Valorant, joissa ampumisen lisäksi on olemassa muitakin mekaniikkoja käytössä, joidenkin pelaajien suosiessa mahdollisimman paljon realismia jäljitteleviä pelejä.
Positiivista onkin tarjolla olevien FPS-pelien määrä, joka tarjoaa varmasti jokaiselle jotakin.
Ota eurheilu.org seurantaan myös Twitterissä.
Voita 1000€ lahjakortti ruokakauppaan!
- Vastaa muutamaan nopeaan kysymykseen.
- Osallistu arvontaan.
- Voit voittaa 1000€ lahjakortin ruokakauppaan!
- Näin paljon Aleksi ”Aleksib” Virolainen on tienannut CS2:ssa
- ENCE lopetti CS2-joukkueensa
- Team Spririt vei Shanghain majorin
- Jimi ”Jimpphat” Salon major-unelma murskaksi
- Aleksi ”Aleksib” Virolainen jäi ilman pystiä The Game Awardsissa
- Jimi ”Jimpphat” Salon MOUZ upeasti Shanghain majorin välieriin
- Aleksi ”Aleksib” Virolainen Ylen uudessa sarjassa
- Jimi ”Jimpphat” Salo jatkaa major-voiton jahtia – NAVI:lle iso pettymys
- MOUZ ja NAVI säilyttivät jatkohaaveet
- NAVI ja MOUZ selkä seinää vasten Shanghaissa