Shroud kertoi miksi Half-Life: Alyx oli nerokas julkaisu Valvelta – ”Se ei tästä enää paljon parane”

Michael ”shroud” Grzesiek on kertonut nauttineensa ensimmäisestä Half-Life: Alyxin läpipeluustaan. Nyt hän ylisti Valven nerokasta julkaisua striimissään.

Shroud kertoi, miten paljon hän arvostaa Valven päätöstä julkaista VR-peli:

”Olen niin iloinen että he tekivät VR-pelin. Se on niin erilaista ja siistiä.”

”On niin hullua ettei meillä ollut mitään hajua Valven puuhista, ja tämä on mitä he suunnittelivat.”

”On huomioitava se, että Valve halua aina olla innovatiivinen. Half-Life:n koko pelisarja perustuu innovaatioon. Half-Life 1 oli videopelien ääninäyttelyn iteraatio, ja he vetivät sen nappiin. Half-Life 2 oli pelin fysiikkojen, ääninäyttelyn sekä kasvojen liikkeiden iteraatio. Niissä osa-alueissa Half-Life 2 loisti.”

”Tämä nyt on puolestaan upouutta, parhainta mahdollista VR-teknologiaa saatavilla. Se ei tästä enää paljon parane.”

”Half-Life 3 tulee ulos sitten, kun tarjolla on teknologiaa jonka avulla voidaan tuoda pelimarkkinoille jotain uutta,” shroud spekuloi.

Videon kohdassa 11:17 shroud kertoo, miksi hän uskoo Valven päättäneen tehdä Alyx, Half-Life 3 -pelin sijaan.

Shroud ei ole ainut uutta VR-peliä ylistänyt henkilö. Half-Life: Alyx on saanut kehuja maailmanlaajuisesti, ja keräsi se korkeat 92 Metacritic-pistettä. Tämä todistaa sen olevan hitti pelaajien keskuudessa.

Eurheilu.org on myös Discordissa! Liity keskusteluun osoitteessa: discord.gg/znGMa7r

Lähteet: YouTube/Metacritic/Dexerto, Kuva: Getty Images