MAD Lions nappasi yllätysvoiton Aleksi ”Aleksib” Virolaisen joukkueesta IEM Fall -turnauksen lohkovaiheen lopussa. Sunnuntai-iltana Team Vitality, OG ja ENCE lähtivät lohkovaiheen viimeisiin otteluihin tasapisteissä. Jokainen oli ennakkoon oman ottelunsa suosikki, mutta MAD Lions sekoitti pakkaa ottamalla ottelusta voiton lukemin 16-9. Samaan aikaan Team Vitality ja ENCE voittivat, joten OG jäi kahden parhaan ulkopuolelle. IEM Fall 2021 pelataan Ruotsissa LAN-tunnelmissa ja 105,000 dollarin lisäksi potissa on RMR-pisteitä, joita joukkueet tarvitsevat päästäkseen major-turnaukseen. Otteluun lähdettiin näissä asetelmissa: OG poisti Vertigon & Ancienctin, MAD Lions Dust2:n, Miragen & Infernon ja OG Overpassin. Lopulta Nuke jäi jäljelle. Leijonat yllättivät OG:n housut kintuissa ja aloittivat CT-puolen 7-0 johdolla. Virolaisen joukkue sai hyökkäyksessä neljä kierrosta kasaan ja edessä oli vaikea työmaa. Comeback ei käynnistynyt edes toisella pistoolikierroksella ja MAD Lions jyräsi 16-9 voittoon. Volodymyr ”Woro2k” Veletniuk oli jäätävässä iskussa. Ukrainalainen nuorukainen sai loistavat 33 tappoa. Kuva: BLAST Lue myös: Tässä on Team Liquidin viimeinen mahdollisuus – otteluparit julki Ota eurheilu.org haltuun myös Twitterissä!

LUE MYÖS: