Jesse ”JerAx” Vainikka kommentoi Ceb:n paluuta OG:n riveihin – kertoi myös omasta tilanteestaan
Reddit-postauksessa koskien Sébastien “Ceb” Debsin paluuta OG:n riveihin, antoi Suomen menestynein, nykyisin eläköitynyt Dota 2 -pro Jesse ”JerAx” Vainikka kommenttinsa, sekä päivityksen myös omasta tilanteestaan.
Lue lisää: Ceb palaa OG:n Dota 2 -kokoonpanoon – legendaarinen mid laner SumaiL ulos
JerAx eläköityi tammikuun lopussa. Nyt hän kertoi katsoneensa muutamia pro-pelejä, mutta itse pelaaminen ei kiinnosta.
– Sori, hieman humalassa, mutta tunnen tarpeen sanoa asioita, Jerax aloitti viestinsä.
– Olen katsonut muutamia pelejä, mutta minun ei rehellisesti sanottuna tee mieli pelata. Etäisyyden ottaminen Dotaan oli paras päätökseni.
– Olen pystynyt sivuuttamaan pelaajana olemisen julkisivun, jonka olin itselleni rakentanut (Ratkaisu jonka loin pitkän aikaa sitten. Minulla oli paljon ongelmia sen kanssa miten muut näkevät minut ihmisenä.) ja löytämään itseni uudestaan monilla eri tavoilla. Se on ollut pelottavaa, mutta samaan aikaan myös innostavaa.
– Olen oppinut arvostamaan Dota 2 -yhteisöä paljon enemmän kuin ennen, ja sillä tulee olemaan aina paikka sydämessäni.
– Todella hauska nähdä Cebin tekevän paluu. Hänellä on suuri kyky saada asiat etenemään. En malta odottaa, mitä nyt tuleekaan tapahtumaan!
JerAxin kommentista voidaan olettaa, ettei hän ole palaamassa pelikentille ainakaan lähiaikoina. Monet faneista antoivat hänelle täyden tukensa, joidenkin vielä toivoessa, että suomalainen tähtipelaaja pukisi joku päivä taas OG:n pelipaidan ylleen.
Lue myös: E-urheilija voi olla nyt Vuoden urheilija, kunhan peli on ”oikea” – CS:GO, Dota 2 ja StarCraft II ei käy?
The cold-headed offlane player of a lifetime, the unmatched starving will of OG and chatwheel god @Ceb is back.
Read more : ogs.gg/ceb-is-back/
#DreamOG
Read more : ogs.gg/ceb-is-back/
#DreamOG
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Suomen Overwatch-maajoukkue lähtee World Cup -karsintoihin kovin tavoittein
- Rocket League -maajoukkue suoralla kutsulla ENC lopputurnaukseen
- Suomen maajoukkueen Rainbow Six Siege kokoonpano on julkaistu
- Elisa Esports käynnistää uuden CS2-turnaussarjan Assemblyillä
- Digital Racing ESM-mestaruus ratkaistu
- Falconsille jo seitsemäs finaalitappio vuoteen
- Matias ”Banjo” Kivistön Fokukselle kirvelevä finaalitappio
- Topias Taavitsaisen entinen seura lopettaa toimintansa – Tundra vetäytymässä Dota 2:sta
- HAVU:n pelit jäivät lohkovaiheeseen BC Game Masters Championship Season 2:ssa
- Perinteinen ukrainalaisjoukkue pistänyt pelaajansa myyntiin?
- Suomen Overwatch-maajoukkue lähtee World Cup -karsintoihin kovin tavoittein
- Elisa Esports käynnistää uuden CS2-turnaussarjan Assemblyillä
- Rocket League -maajoukkue suoralla kutsulla ENC lopputurnaukseen
- Suomen maajoukkueen Rainbow Six Siege kokoonpano on julkaistu
- Digital Racing ESM-mestaruus ratkaistu
