Aleksi ”Aleksib” Virolaisen G2 hävisi ylivoimaisen ensimmäisen kartan jälkeen
Aleksi ”Aleksib” Virolaisen G2 hävisi helpon ensimmäisen kartan jälkeen ja joutuu pelaamaan IEM Katowice 2022:n selkä seinää vasten. G2 Esports ei saa hävitä enää yhtään ottelua koko turnauksessa.
IEM Katowice 2022 käynnistyi Aleksi ”Aleksib” Virolaisen osalta perjantaina ottelulla Fnaticia vastaan. Uudehko kokoonpano lähti ennakkosuosikkina peliin ja oli ylivoimainen ensimmäisessä kartassa dominoiden 16-2, mutta ottelupari päättyi silti 1-2 tappioon.
Ottelu alkoi Nukella ja Kovačin serkukset olivat jäätävässä formissa, kun Nikola ”NiKo” Kovač ja Nemanja ”huNter-” Kovač saivat molemmat 21 tappoa. G2 napsi Nukesta 16-2 voiton ja oletuksena oli, että hyvä vire näkyisi myös Miragessa. Niin ei käynyt, sillä joukkue ei saanut peliä pyörimään kummallakaan puolella ja hävisi 7-16.
Infernossa Fnatic oli menossa selvään voittoon 4-10 johdossa, mutta G2 onnistui tuomaan pelin tasaiseksi. 10-11 oli paras mihin Virolaisen joukkue pystyi ja Fnatic aloitti voittoisasti 11-16.
Jos twiitti ei näy, niin voit katsoa sen tästä.
Aleksin G2 jatkaa taistelua kohti pudotuspelejä lauantaina 13.30 alkaen. Vastassa on Team Liquid
Katowicen infopaketti
- Turnaus: IEM Katowice 2022
- Sijainti: Katowice, Puola
- Joukkueiden määrä: 24
- Milloin: 15.2-27.2.
- Palkintopotti:1 000 000 dollaria
- Järjestäjä: ESL
- Fantasy-peli: HLTV
- Otteluohjelma: Tässä
- Striimit: ESL TV A ja ESL TV B
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Suomen Overwatch-maajoukkue lähtee World Cup -karsintoihin kovin tavoittein
- Rocket League -maajoukkue suoralla kutsulla ENC lopputurnaukseen
- Suomen maajoukkueen Rainbow Six Siege kokoonpano on julkaistu
- Elisa Esports käynnistää uuden CS2-turnaussarjan Assemblyillä
- Digital Racing ESM-mestaruus ratkaistu
- Falconsille jo seitsemäs finaalitappio vuoteen
- Matias ”Banjo” Kivistön Fokukselle kirvelevä finaalitappio
- Topias Taavitsaisen entinen seura lopettaa toimintansa – Tundra vetäytymässä Dota 2:sta
- HAVU:n pelit jäivät lohkovaiheeseen BC Game Masters Championship Season 2:ssa
- Perinteinen ukrainalaisjoukkue pistänyt pelaajansa myyntiin?
- Taimou kertoi lopettavansa Overwatchin – alkaako tavoittelemaan ammattilaisuutta VALORANTissa?
- G2 Esportsin valmentajalla korona – XTQZZZ sivussa pudotuspelit
- Roobet Cup 2022 tarjosi yllätyksen ja tiukan taiston
- Suomen ensimmäinen tason 50 kouluttaja vastaa huijauskohuun – HelsinkiTrolli: ”Huutelut kannattaa jättää omaan arvoonsa”
- Ammattipelaaja antoi mielipiteensä Valorantin rank-systeemistä – ”Ei kukaan pelaa vain huvikseen”
- Battlefield V on kuukauden ajan ilmaiseksi kokeiltavissa – taistelut on kuitenkin rajattu viikonlopuille
- BLAST Pro Series Los Angeles CS:GO-turnaus julki!
- Dr Disrespectin Twitch-tili suljettiin yllättäen
- NRG penkitti IGL:nsä! – Tilalle tuttu nimi
- Olkkosen ja Sirmitevin Team Vitality aloittivat VCT EMEA:n voitolla
