Aleksi ”Aleksib” Virolaisen G2 hävisi helpon ensimmäisen kartan jälkeen ja joutuu pelaamaan IEM Katowice 2022:n selkä seinää vasten. G2 Esports ei saa hävitä enää yhtään ottelua koko turnauksessa. IEM Katowice 2022 käynnistyi Aleksi ”Aleksib” Virolaisen osalta perjantaina ottelulla Fnaticia vastaan. Uudehko kokoonpano lähti ennakkosuosikkina peliin ja oli ylivoimainen ensimmäisessä kartassa dominoiden 16-2, mutta ottelupari päättyi silti 1-2 tappioon. Ottelu alkoi Nukella ja Kovačin serkukset olivat jäätävässä formissa, kun Nikola ”NiKo” Kovač ja Nemanja ”huNter-” Kovač saivat molemmat 21 tappoa. G2 napsi Nukesta 16-2 voiton ja oletuksena oli, että hyvä vire näkyisi myös Miragessa. Niin ei käynyt, sillä joukkue ei saanut peliä pyörimään kummallakaan puolella ja hävisi 7-16. Infernossa Fnatic oli menossa selvään voittoon 4-10 johdossa, mutta G2 onnistui tuomaan pelin tasaiseksi. 10-11 oli paras mihin Virolaisen joukkue pystyi ja Fnatic aloitti voittoisasti 11-16. Jos twiitti ei näy, niin voit katsoa sen tästä. Aleksin G2 jatkaa taistelua kohti pudotuspelejä lauantaina 13.30 alkaen. Vastassa on Team Liquid

Katowicen infopaketti

  • Turnaus: IEM Katowice 2022
  • Sijainti: Katowice, Puola
  • Joukkueiden määrä: 24
  • Milloin: 15.2-27.2.
  • Palkintopotti:1 000 000 dollaria
  • Järjestäjä: ESL
  • Fantasy-peli: HLTV
  • Otteluohjelma: Tässä
  • Striimit: ESL TV A ja ESL TV B
Kuva: G2 Lähteet: HLTV/Liquipedia Lue myös: Tältä kuulosti kommunikointi m0NESYn upean 1vs4 clutchin aikana Ota eurheilu.org haltuun myös Twitterissä!

LUE MYÖS: