Valorantin siirtoruletti jatkuu – draken ja bonkar ulos, EXEN pois pelistä
Kuva: DreamHack
Valorantin siirtoruletti jatkuu kovaa vauhtia, kun kausi lähenee loppua. Guild Esportsin kolmikko astui sivuun aktiivisesta kokoonpanosta.
Viikonloppuna David Beckhamin esports-organisaatio Guild Esports on alkanut miettimään uusia pelaajia Valorant-kokoonpanoon, sillä kolme pelaajaa siirtyi sivuun.
William ”draken” Sundin,Yacine ”Yacine” Laghmari ja pelinsisäinen johtaja Malkolm ”bonkar” Rench etsivät uusia mahdollisuuksia.
Guildin kokoonpanossa ovat vain Saif ”Sayf” Jibraeel ja Leo ”Leo” Jannesson.
Guild epäonnistui pääsemään VCT-pisteissä tarpeeksi korkealle, että koko kauden huipennus kutsuisi. Joukkue oli Euroopan VCT-tilastojen sijalla yhdeksän ja tämän avulla Last Chance Qualifieriin irtosi kutsu. Guild pelasi loistavasti ja pääsi finaaliin asti, mutta Team Liquid voitti 3-1 ja lunasti Euroopan viimeisen paikan Valorant Champions -turnaukseen.
Hi guys, still contracted to Guild but allowed to seek new opportunities, DM me or contact @GLHF_Agency
Thank you @guildesports for everything and especially the players Leo, Sayf, Yacine, bonkar. Truly a character developing experience for me. Love y’all. Top4 EU ain’t too bad.
Thank you @guildesports for everything and especially the players Leo, Sayf, Yacine, bonkar. Truly a character developing experience for me. Love y’all. Top4 EU ain’t too bad.
Siirtoruletti pyörii
Pohjois-Amerikasta kuului uutisia, kun Matthew ”Wedid” Suchan penkitettiin NRG Esportsin toimesta ja lopulta päästettiin irti sopimuksesta.
Officially a free agent. love everyone over at NRG, thank you for making my dreams come true. im open to any and all offers (except brimstone gaming.. seriously stop messaging me)
Today we are saying goodbye to @WedidOfficial
Thank you for everything you've accomplished with the #NRGFAM We wish you the best of luck in your future
Thank you for everything you've accomplished with the #NRGFAM We wish you the best of luck in your future
EXEN Valorant on tullut päätökseen, kiitämme suuresti kaikkia pelaajia ajasta meidän kanssa ja toivotamme heille parasta jatkon kannalta.
Astumme samalla myös sivuun Valorantista organisaationa ja pidämme silmällä sivusta sceneä toistaiseksi.
#Valorant #EXENvalorant #kiitos
Astumme samalla myös sivuun Valorantista organisaationa ja pidämme silmällä sivusta sceneä toistaiseksi.
#Valorant #EXENvalorant #kiitos
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Suomen Overwatch-maajoukkue lähtee World Cup -karsintoihin kovin tavoittein
- Rocket League -maajoukkue suoralla kutsulla ENC lopputurnaukseen
- Suomen maajoukkueen Rainbow Six Siege kokoonpano on julkaistu
- Elisa Esports käynnistää uuden CS2-turnaussarjan Assemblyillä
- Digital Racing ESM-mestaruus ratkaistu
- Falconsille jo seitsemäs finaalitappio vuoteen
- Matias ”Banjo” Kivistön Fokukselle kirvelevä finaalitappio
- Topias Taavitsaisen entinen seura lopettaa toimintansa – Tundra vetäytymässä Dota 2:sta
- HAVU:n pelit jäivät lohkovaiheeseen BC Game Masters Championship Season 2:ssa
- Perinteinen ukrainalaisjoukkue pistänyt pelaajansa myyntiin?
- Suomen Overwatch-maajoukkue lähtee World Cup -karsintoihin kovin tavoittein
- Rocket League -maajoukkue suoralla kutsulla ENC lopputurnaukseen
- Elisa Esports käynnistää uuden CS2-turnaussarjan Assemblyillä
- Suomen maajoukkueen Rainbow Six Siege kokoonpano on julkaistu
- Digital Racing ESM-mestaruus ratkaistu

